Power music Blognya irfan,raissa, n naurah: Naik Kereta ke Palembang..?

Blognya irfan,raissa, n naurah

Assalaamu'alaikum. Om dan Tante, juge kakak-kakak, kenalan ya. Ini Muhammad Irfan Arsyad (lahir di Depok, 21 Desember 2001) dan Raissa Mumtaz (Lahir di Depok juge, 4 Februari 2005). Due-duenye warge Depok. Rumehnye nggak jauh dari perbatesan Depok-Ciganjur. Babenye namenye ayahnyairfan. Eiit., Sekalian juga adeknya irfan n raissa ikutan nimbrung ya. Namanya Naurah Amalia. Die lahir tanggal 17 agustus 2008, jam 8.23 pagi.

Monday, September 25, 2006

Naik Kereta ke Palembang..?




Stasiun Kertapati Palembang, adalah stasiun terakhir kereta lintas Bandar Lampung- Palembang. Di sini lah ujung rel itu berada. kalo di Jakarte, mirip-mirip ame Stasiun Beos dah. Kerete yang ke sono ade beberapa jenis. Ade kerete ekonomi (kerete rajabasa), yang cuman 15 ribu tiketnye, terus ade yang kelas bisnis yang tiketnye 40 ribu, lalu juge ade kerete Eksekutif (Sriwijaya/ Fajar Ekspres) yang jadi satu ame kelas bisnis, tiketnye 80 ribuan.

Kalo mo naek kerete ke Palembang sih mending naek yang eksekutif aje. Keretenye interiornye mirip-mirip kerete Argo Bromo, Full AC terus dijamin bise tidur pules. Soalnye nih ye, yang namenye kerete ekonomi (Rajabasa), ini kerete warnenye mereh, keretenye suke ditahan di mane-mane. Suke-suke yang nahan. Kadang di stasiun kecil, sering juge di tengeh sawah.
Jalur ke Palembang khan dilewatin ame yang namenye kereta BABARANJANG (batu bara rangkaian panjang), jadinya semue kereta yang lewat kudu antri. Mane jalurnye cuman satu lagi kagak kaye rel Jakarte Bogor yang udeh dobel trek. Kerete babaranjang ini panjangnye ampun-ampun dah. Bisa belasan gerbong satu setnye. Kebayang khan kalo kite di sini aje kite kesel banget kalo disruh nunggu Pakuan lewat, padahal ini KRL ekspres palingan cuman lapan gerbong.

Nah apesnye , kerete ekonomi kalo pagi itu kudu sabar nungguin kereta yang laennye lewat. Mane panas-panas lagi. Pokoknye kagak jelas dah kapan eni kereta bakal sampe Palembangnye. Kerete Eksekutif sih mendingan. Ditahannye cuman kadang-kadang aje. Udeh gitu kalo ditahan di jalan juga kagak terlalu berase karene di dalem adem, jadi bisa nyaman liat-liat pemandangan di luar sono

Tapi sayangnye, biasenye jumleh kursi kereta eksekutif eni terbates. Soalnye palingan cuman ade dua gerbong yang disambung ame gerbong kelas bisnis. Kelas bisnis kagak pake AC. Bedanye bisnis ame AC ya cuman die ikutan lebih cepet karene digandeng ame eksekutif, terus plus ade kipas anginnye.

Kalo mo naek kerete ke Palembang pagi-pagi, berangkatnye kudu malem dari Jakarte. Biasenye naeik DAMRI dulu malem-malemnya, jam sepuluhan dari Gambir. Ini bis sampe Stasiun Tanjung karang Lampung. Tiketnya hampir seratus ribuan seorangnye. Sampe sono biasenye pas shubuh. Sholat aje dulu di mesjid depan stasiun, terus siap-siap antri tiket. Keretenye berangkat jam 8 pagi. Sampe Palembang kire-kire jam tujuh malem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home